freddyinaustralie.reismee.nl

Nog 1 week te gaan

Hallo iedereen,

Nog maar 1 week te gaan en ik zit in het vliegtuig richting Australië! Ik heb er al heel veel zin in en kan niet wachten om te vertrekken. Heb mijn achternichtje gesproken en mijn bedje staat al klaar. Ook is zij pas verhuisd naar een prachtig nieuw huis in Brisbane, zoals hier te zien is:

In Brisbane is het momenteel winter, maar gelukkig betekend dat daar rond de 20 graden.

Ik blijf jullie op te hoogte houden en laat de reacties maar komen! Nog maals, als je een automatisch berichtje wilt ontvangen als ik een nieuw verhaal heb geplaatst, kan je je emailadres opgeven aan de rechter kant van deze pagina onder het kopje "Blijf op de hoogte".

Groetjes Freddy

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!