freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 24 - Botanic Gardens

Als eerste begin ik met sorry voor het missen van de verhalen. Heb niet altijd toegang tot mijn laptop en verhalen schrijven via de telefoon gaat wel, maar dan missen de foto's. Dus nu krijgen jullie alle verhalen van afgelopen week.

Vorige week natuurlijk naar Gold Coast geweest met Jenna en Ian en daarna een paar dagen rondslenteren door de stad als Jenna niet aan het werk was. Ook zijn we woensdag nog uiteten geweest met Jenna, Ian en een personal trainer van Jenna. Donderdag besloot ik er even in me eentje op uit te gaan richting de stad. Met bus 222 naar George square en vanaf daar kan je door het centrum lopen van Brisbane richitng de Botanic Gardens. Het was echt prachtig weer dus heb vollop genoten van het zonnetje terwijl ik door de Botanic Gardens liep van Brisbane.

Ze hebben er echt van alles. Een gedeelte met tropisch regenwoud en dan weer een gedeelte met mangrove, echt prachtig om doorheen te lopen. Vanaf de Gardens is er een brug naar de zuidkant van de rivier. Hier kom je uit in South Bank, waar ik nog even rondgelopen heb om vervolgens de bus weer te pakken richting "huis".

's Avonds ben ik met Jenna en Ian de stad ingegaan om heerlijk mexicaans te eten. Yummieee!

Reacties

Reacties

Carla

Fijn om weer wat te lezen,
prachtig park zeg.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!