freddyinaustralie.reismee.nl

Noosa

Vrijdag dus aangekomen in Noosa. 's Avonds eerst naar het strand gegaan om te genieten van dit:

Daarna meteen uiteten geweest naast het strand bij de surf club. Natuurlijk konden we de drankjes daarna in de stad ook niet laten staan.

Helemaal kapot, bedje ingedoken en gaan slapen. Volgende ochtend weer naar beneden gelopen het stadje in voor een heerlijk ontbijtje met gerookje zalm en avocado. Nog even door het stadje gelopen en weer richting het appartement. Tijd voor het strand! Het national park is echt super mooi. Tis een prachtig bos aan de kust waar je langs kan lopen. Overal trappetjes naar beneden het strand op. Veel surfers die genieten van de golven. Wij hebben dus ook een stukje gelopen en uiteindelijk hebben we onze kont op het strand gezet.

Heerlijk rustig was het. Geen rotzooi, helemaal niks. 's Avonds weer de stad in gegaan om te eten en drankjes te doen. Ook heb ik weer deelgenomen aan een Australische ervaring: rugby wedstrijd kijken Australië - Nieuw Zeeland.

Volgende ochtend was het alweer tijd om te vertrekken uit Noosa. Helaas had ik deze ochtend een migraine aanval :(. Gelukkig ging het al snel beter en zijn we nog even naar het uitkijkpunt geweest van het national park.

Weer aangekomen in Brisbane hebben we meteen afspraken gemaakt voor het avondeten met de vrienden van Jenna en Ian. In South Bank naar een bar gegaan en even gezellig met elkaar wat gegeten en gedronken.

Nog een paar dagen en dan moet ik alweer afscheid gaan nemen van Australië.

Ed

Ziet er inderdaad prachtig uit. Geniet er nog maar van deze laatste week.

Joke

Leuk hoor om je verhalen weer te lezen.
Geniet van je van je laatste weekje.

Anja

Jeetje wat gaat dat snel zo'n vakantie, nog even lekker genieten en wij genieten mee op afstand

Gr anja