freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 28 - Outlook

Het aftellen is echt begonnen. Nog maar een paar dagen en dan moet ik alweer naar huis toe.

Vandaag was Jenna aan het werk dus ben ik, toen ik eindelijk wakker was, met Ian gaan lunchen ergens in de stad. Echt heerlijk eten hier in Australië, maar misschien komt dat doordat Ian en Jenna hier de goede plekken kennen.

Aangezien ik nog steeds een toerist ben (ookal voelt dat al niet meer zo), heeft Ian mij toch nog even naar een lookout point gebracht. Dit lookout point ligt op Mount Gravatt, wat echt dichtbij de stad is. Ik ben in het begin al naar een ander lookout point geweest, dus nu even vanaf de andere kant Brisbane bekijken. Vanuit dit lookout point kon je richting de Sunshine Coast kijken, het vliegveld zien, Gold coast en natuurlijk de stad.

Morgen is Jenna weer werken en ga ik maar even de stad in. Moet namelijk nog toeristische zooi kopen voor iedereen haha. Tsja dat vergeet je na bijna 5 weken.

Jullie horen nog van me voor ik vertrek!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!