freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 25 - Sharks!

Vrijdag ochtend, hup weer een koffer inpakken voor een weekendje Sunshine Coast. Op weg naar National Park Noosa.

Aangezien ik nog steeds een klein kind ben, moest en zou ik naar het aquarium gaan. Under Water Wold. Daar aangekomen, kon ik mezelf meteen in een wetsuit gooien om te gaan zwemmen met haaien, roggen en nog veel meer. Gelukkig kreeg ik korting, omdat ik een gecertificeerde duiker ben. Hup naar beneden de tank in. 30 minuten mocht ik in de tank zijn waar de haaien, roggen, vissen en groupers om me heen zwommen. Gelukkig stonden Ian en Jenna in de tunnel en hebben veel foto's gemaakt. Ook was het heel fijn dat ze me steeds aan het lachen maakte waardoor ik om de 5 seconden mijn masker kon legen.

Verder nog een haaientand meegekregen van 1 van de duikinstructeurs. Hierna verder gereden naar Noosa voor het weekendje. We verbleven in een super mooi appartement, waar ik me eigen kamer en badkamer had.

Reacties

Reacties

Carla

Nou dat leegmaken van je masker kan je nu als de beste denk ik.
Het is toch wat, gecertificeerd duiker , klinkt goed en nog korting krijgen al helemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!