freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 1 - Down Under

12 juli was het zover. Afgezet door mijn ouders en zusje op het vliegveld in Düsseldorf en hop het vliegtuig in richting Abu Dhabi met AirBerlin.

Daar heb ik al vaker mee gevlogen en het was weer erg netjes. De vlucht was ’s nachts en daarom kreeg iedereen een handige goodiebag met daarin spullen zoals een tandborstel en sokken. In Abu Dhabi even gegeten, rondgelopen en bordingpassen gehaald voor mijn volgende twee vluchten. Vanaf Abu Dhabi vertrok ik richting Sydney met Virgin Airlines. Nog nooit mee gevlogen, maar ben er zeer positief over. Goed eten (pizza en wentelteefjes), ruime stoelen en aardig wat beenruimte. Helaas werd in Sydney mijn bagage niet door-gelabeld, dus moest ik daar eerst achteraan. Eindstand; te veel mensen, te weinig personeel. Hierdoor miste ik mijn laatste vlucht. Gelukkig konden ze me om de vlucht van 10.00 zetten. Moest wel naar een andere terminal toe met de bus in Sydney. Daardoor gelukkig nog wel het operahouse gezien ^^

Dinsdag 14 juli dan eindelijk aangekomen in Brisbane. Daar kwam Jenna aanlopen met een bordje met mijn naam erop. Daarna zijn we samen even boodschappen gaan doen en gooit ze me al heel de dag vol met koffie.

Het huis waar ik komende tijd ga wonen is prachtig! Ik heb een eigen kamer en badkamer.

Einde van de middag hebben we even de bus gepakt en zijn we naar het park gegaan. Lekker in de winterzon van een biertje genieten.

Reacties

Reacties

Joke

Jeetje wag een avontuur Freddy. Stoer hoor.
Geniet ervan en ik blijf je volgen dus pas maar op????????????

Daniel

Leuk verhaal! Leuke foto's! Vooral die kamer wat chill heee!

X

Ed Carla Tonny

Na een lange reis gelukkig veilig aangekomen
Ziet er allemaal prima uit.
Wij rijden nu in Engeland richting Dartmoor.
Heel veel plezier

Ellisgeluk@gmail.com

Nou de basis is goed dus dat ziet er goed uit voor de komende tijd

Sharon

Wauw wat een avontuur al!
Ik blijf je ook volgen ben benieuwd naar de rest van je verhalen. Veel plezier mop xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!