freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 2 - Daniel to the rescue!

Gisteren een hilarische avond gehad met Jenna. Filmpje op en een paar wijntjes erbij. Volgende ochtend moesten we vroeg op dus bedje in dan maar. In mijn kamer heb ik een nieuw vriendje gemaakt. Zijn naam is Harry. Helaas ben ik Harry nu al weer kwijt :(

Vanochtend had Jenna een afspraak in het winkelcentrum. Ondertussen heb ik daar rondgekeken en boodschappen gedaan. Daarna zijn we samen nog even naar een DIY store geweest, omdat we van een rode muur af moesten. Gelukkig waren we gisteren alweer dingen vergeten in het oude huis van Jenna, dus moesten we weer terug vandaag. Slim dat wij zijn, hebben we onszelf buitengesloten… oeps. Maar Daniel to the rescue! De slotenmaker heeft ons gered.

Ik heb nog steeds last van mijn jetlag dus heb nog niet veel gedaan. Net nog even gezellig met Jenna wijntjes gedronken, maar helaas moet ze morgen werken dus al vroeg der bedje in. Ik ga het ook niet te laat maken, want morgen ga ik zelf op avontuur in de stad. Hopelijk is het morgen mooi weer dan kan ik wat mooie foto’s maken van Brissy.

Groetjes Miss Mercury

Reacties

Reacties

Tonny

Neem Harry maar mee als je hem terug vindt, zal Muis leuk vinden!

Carla

Veel plezier morgen en zie de foto's wel verschijnen.

Daniel

Meeer gekko foto's!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!