freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 3 - South Bank Parklands

Vandaag wakker geworden met een wandeling in het park naast Jenna’s huis. Het is een super mooi park met “wetlands”. Ik heb voor jullie even wat foto’s uitgezocht om te laten zien.

Vervolgens heb ik de bus gepakt met mijn “Translink” pas, dit werkt hetzelfde als de OV kaart in Nederland. Jenna heeft hier voor mij al 25 dollar opgezet dus kan ik de komende dagen lekker de stad in. Ik heb de bus gepakt naar South Bank Parklands. Dit is een prachtig park waar elke dag superveel dingen te doen zijn en je een prachtig uitzicht heb naar de noordzijde van Brisbane. Ik heb hier de hele dag een beetje rondgelopen en rondgekeken. Ook is er een prachtig zwembad aangemaakt in dit park. Voor de Australiërs is het nu te koud om te zwemmen, maar in de zomer zit het helemaal vol. Het mooiste aan het park vind ik denk ik de “Rainforest walk”.

En ik zal Freddy niet zijn als er niks zou gebeuren vandaag. Jawel deze mooie vogel heeft tijdens de lunch mijn jas en tas onder gescheten. ZUCHT.

Einde van de middag nog even boodschappen gedaan en voor Jenna mijn vegetarische curry gemaakt. Daarna hebben we nog even gezellig een filmpje gekeken en natuurlijk weer wijntjes gedronken.

Groetjes!

Reacties

Reacties

Anouk

+1 voor de vogel hahaha

Joke

Mooie foto's!

Tonny

Kutvogels

Carla

Ziet er mooi uit.

Joyce

Ik sluit me aan bij Anouk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!