freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 5 - Winter

Een nachtje stappen heeft mij niet echt geholpen met mijn jetlag. Heel mijn slaapritme dus weer verpest, maar gelukkig was het echt heel gezellig. Dus vanmiddag maar even lekker in de tuin gelegen in mijn korte broek en hemdje, want ja het is wel winter hier.

Heerlijk genoten van de enge beesten in de tuin, zoals die golden orb spider. Vervolgens zijn we ook nog een spin kwijtgeraakt dus met onze voeten op de stoelen dan maar.

Nog even naar het park geweest en boodschappen gedaan. Verder lekker rustig dagje en zorgen dat ik mijn ritme niet nog meer verpest. Volgende week even wat dingen plannen zoals de Australia Zoo en de Long Pine Koala Sanctuary.

Bye!

Reacties

Reacties

Joyce

Fred.... ik mis foto's van jou en je elektrische vliegenmepper!?

Ellis

Hee Fed, kunnen de verslagen ietwat langer zit iedere morgen klaar voor het nieuwe avontuur met m'n bakkie koffie en zo, maarre ........ Hihi .
Tot horens ????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!