freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 6 - Nightseeing

Iets later dan normaal, maar ben gisteren meteen in slaap gevallen. Gisteren werd ik helaas een beetje kut wakker en had pijn in me nek en hoofd. Daarom maar even besloten om een dagje uit te rusten, zodat ik bijvoorbeeld niet een migraine aanval zou krijgen.

Gisterenavond ging het al goed dus ben ik lekker naar de stad geweest. Heb de bus gepakt voor het huis en ben naar South Bank gegaan. Ik ben begonnen aan de kant met het theater en ben zo langs het reuzenrad en het water doorgelopen naar de winkelstraatjes. Hier was het heel gezellig gisteren en het park staat dan ook bekend om live muziek.

Vanaf daar kan je nog verder lopen langs de universiteit, richiting Kangaroo Point. Daar zal ik nog een keertje overdag heengaan om mooie foto's van de te maken, want het is het prachtig. Gisteren heb ik wel wat skyline foto's gemaakt van Brisbane bij nacht alleen mijn camera werkt nog niet helemaal mee dus de foto's komen nog.

Ook heb ik eindelijk de soort Australische eekhoorns gezien. De naam moet ik even aan Jenna vragen, want ik heb echt geen idee.

Reacties

Reacties

Carla

Een daagje rust moet je af en toe nemen.
Behalve met je blog schrijven want tante Joke, Ellis, Opa en Oma en vele met mij kunnen dat niet aan.

Tonny

Neem maar een dikke eekhoorn voor me mee, is weer wat anders dan een koala

Joke

Ja inderdaad zo nu en dan even rust nemen. Je hebt tenslotte ook bewoon vakantie.
Leuk weer om te lezen, vooral mee doorgaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!