freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 7 - Sispension

Voor ik het vergeet. De dikke "eekhoorn" van gisteren heet een Possum. Ten tweede moet ik melden dat het helaas nog steeds niet lukt om mijn camera aan te sluiten op mijn computer, zodat ik foto's van gisteren over kan zetten.

Toen ik vanochtend wakker werd, kwam Jenna net binnen lopen van haar werk. Na een paar uurtjes kwam ze ineens naar beneden rennen en was vergeten dat ze een lunchafspraak had met een vriendin. Hier was ze in de ochtend ook vergeten te vragen of ik zin had om mee te gaan. Binnen 10 minuten onder de douche en omkleden om te gaan ontbijten/lunchen bij Picnick, een restaurantje om de hoek. Het was echt heerlijk! Ik had een soort hashbrowns genomen met gerookte zalm en geporceerde eieren. Ik weet dat sommige mensen blij zullen zijn met eindelijk een foodphoto.

Hierna heeft Jenna haar vriendin nog even een rondleiding gegeven door het nieuwe huis. Jenna en ik hebben onze middag thuis doorgebracht. Ze heeft me ook geholpen met mijn Engelse woordenschat door te helpen met woordzoekers. Verder hebben we weer bijna in ons broek geplast van het lachen.

Om 5 uur had Jenna een afspraak bij een peronal trainer en vroeg of ik zin had om mee te gaan. Wij bij de sportschool aangekomen, was de pt nergens te bekennen. Blijkbaar had hij een enrome jetlag en zich 6 uur verslapen. Jenna en ik hadden geluk en konden de laatste twee plekjes pikken bij een groepsles sispension. Hierbij doe je push-ups, touwtje springen, crunches en van allerlei oefeningen met elastieken. Na afloop nog even gekletst met wat mensen van de sportschool.

Na de sportschool even naar het oude huis gegaan en wat spullen opgepikt en voordat we boodschappen gingen doen, hebben we maar besloten om de de drankenwinkel te overvallen. We hebben dus weer genoeg ingeslagen voor... misschien een week? In de supermarkt hebben we het rek gevonden met de Nederlandse producten, dus daar moesten we even een echte Nederlander naast zetten.

Eenmaal thuis aangekomen zijn we op de bank beland met wat drankjes. Ook heb ik een echte Australische snack moeten proberen van Jenna namelijk Cheezels

Vervolgens hebben we nog even gebeld met de personal trainer. Hij heeft spijt dat hij het niet heeft gehaald, want hij is gek op niet-Australische accenten. Morgen lekker met Jenna naar de Australia Zoo.

Doei!

Reacties

Reacties

daniel

Die Cheezels neem je mij begreep ik?

Joke

Leuk weer om te lezen allemaal. Tot morgen

Carla

Have fun at the zoo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!