freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 8 - G'day, Crikey!

Dinsdag ochtend vroeg op want we gingen naar de dierentuin! Helaas begon onze ochtend niet heel erg goed, want we hadden geen warm water in het huis. Maar we laten dat de dag niet verpesten dus de auto ingestapt. Onderweg begon het te regenen en ik was bang voor de rest van de dag. Maar we reden richting het noorden naar de Sunshine coast en de naam zegt al genoeg.

Aangekomen bij de dierentuin kaartjes gekocht en voor maar 2 dollar kon je een kaartje erbij kopen voor het dierenziekenhuis van de dierentuin. Eerst het park maar ingegaan en een rondje gelopen.

En speciaal voor Jenna een foto van een Dingo.

's Middags zijn we naar een soort show geweest met vogels, slangen en krokodillen. In de show lieten ze zien hoe krokodillen jagen en hoe wij, mensen, daar rekening mee moeten houden.

Verder was er in deze dierentuin een groot gebied afgezet waar de kangaroo's en wallabies vrij rond liepen. In de dierentuin waren dan ook op verschillende plekken voer te koop voor deze beesten.

En we zouden Jenna en Freddy niet zijn zonder te klieren (facebook voor het prachtige filmpje).

Aan het einde van de dag zijn we nog naar het ziekenhuis gegaan bij de dierentuin. Natuurlijk hebben we ook nog wat geld gedoneerd voor dit ziekenhuis. Toen wij er waren kwam er net een koala uit de operatiezaal, hij was aangereden door een auto en had daarbij zijn pootje gebroken.

We wilde eigenlijk ook nog wachten op een schildpad die eraan zou komen, maar we moesten opschieten om optijd thuis te komen. We hadden na de dierentuin namelijk nog personal training in de sportschool. Ik heb nu echt overal spierpijn. Na het eten weer een fles wijn opengetrokken en heb Jenna overgehaald om een horrorfilm te kijken. Gelukkig heeft ze kunnen slapen zonder tegen mij aan te hoeven kruipen.

Carla

Jullie vermaken je wel zo te lezen en te zien.

Wendy

Hi Freddy, leuk je verhalen weer te lezen! Jij vermaakt je prima zo te zien. Aan de Ary S is het ook goed toeven hahaha. Niet zo spannend als bij jou hoor. Met muis ook alles goed. Ik kan haar gewoon aaien, dat is weleens anders geweest. Veel plezier he!!!
Groetjessss

Joke

Haha filmpje was erg leuk op fb.
We hoeven niet bang te zijn dat je het niet naar je zin hebt. Wat een leuke verhalen tot nu toe.