freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 9 - Hotwire

Vandaag heel de dag regen gehad en teveel spierpijn om te bewegen dus helaas weinigs te vertellen. Toch wilde ik iedereen even laten weten hoe leuk ik de reacties vind! Goed om te horen dat het goed gaat met jullie en muis (dankjewel buurvrouw).

Ook wil ik jullie nog een kleine update geven. Jenna en ik hebben net via hotwire een hotel geboekt voor ons tripje naar Cairns. Voor de mensen die het nog niet weten hotwire is een geweldige website voor hotels. Je kan aangeven ik welke stad en in welk gebied je wilt zitten met je hotel en dan krijg je voor een lage prijs een hotel. Pas als je betaald hebt, krijg je te weten welk hotel je hebt. Jenna en ik hebben geluk met een 4-sterren hotel in Cairns. Het hotel heet The Palm Royale.

url.jpg

url.jpg

url.jpg

Reacties

Reacties

Carla

Ziet er super uit. Fijn dat Hotwire, lekker goedkoop.
Wanneer gaan jullie ?

Freddy

We gaan zondagmiddag naar Cairns en Jenna gaat woensdagochtend weer naar Brisbane, omdat ze niet langer kan blijven. En ik ben nog opzoek naar een duikcursus en dan blijf ik misschien nog een paar dagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!