freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 10 - Magic Mike

Vanochtend helaas wakker geworden met niet zulk goed nieuws: nog steeds geen warm water :( Om mezelf dan maar op te vrolijken ben ik naar de noord kant van de stad gegaan om lekker te winkelen. Ik ben weer met mijn oude vertrouwde buslijn gegaan, lijn 222. Uitgestapt op een prachtig plein.

En natuurlijk waren de meeuwen van Australië ook weer aanwezig. Ik heb nu al een hekel gekregen aan ze.

Verder heb ik nog een aantal cadeautjes gekocht. Helaas kan ik niet alles vertellen wat ik ben tegen gekomen in de winkel, want dan zou ik mijn cadeautjes verklappen.

Thuis aangekomen, gewacht op Jenna. Daarna hebben we de auto gepakt naar haar oude huis en heb ik daar even kunnen genieten van een warme douche. Snel met de auto de stad in gereden om de film te halen.

Voor de film hebben we onszelf nog even getrakteerd op sushi, wat we stiekem de zaal in moesten smokkelen. Ook heb ik een echte Australische snack moeten proberen van Jenna:choc top. Hier hebben we dan een prachtige foto van het moment voor ik ging genieten van het mint ijsje omhult met chocolade.

De film die we hebben bekeken was Magic Mike en aangezien we waren meegesleurd in de film met het rondtillen van vrouwen leek Jenna het ook een goed idee om mij in de bios over haar schouder heen te dragen. Gelukkig hadden we weer veel bekijks. Onderweg naar de auto nog even onze dansmoves geoefend, die we morgen dan ook uitbundig gaan laten zien in de stad.

Reacties

Reacties

daniel

Doe niet zo flauw en vertel even wat voor een cadeautjes?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!