freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 11 & 12 - Two days

Vrijdag (dag 11) heb ik niet heel veel gedaan dus dacht ik maak er gewoon 1 verhaal van. Vrijdag heb ik hele dag in de stad doorgebracht en daarna haasten om tegelijk thuis te komen met Jenna. Eerst zouden we uitgaan, maar Jenna was erg moe en 1 van haar vrienden die mee zou gaan, was ziek dus we besloten de avond anders door te brengen. We zijn naar de zus van Ian gegaan (Ian is Jenna's vriend) en haar man. Daar hebben we met z'n alle pizza gegeten en ook konden Jenna en ik daar een lekkere warme douche nemen.

Ook is de duikcursus geboekt voor in Cairns. We vertrekken morgen (zondag) en ik blijf daar voor een hele week. Mijn duikcursus duurt 4 dagen en dan ga ik ook duiken in het Great Barrier Reef.

Vandaag hebben Jenna en ik de dag samen door gebracht. We zijn lekker naar het winkelcentrum geweest om tweeling te spelen. We kregen vandaag de vraag of we zussen waren en Jenna heeft dezelfde schoenen gekocht als die ik heb. Ook hebben we mooie "vriendschapskettingen" gekocht, gewoon omdat het kan.

Vandaag nog even koffer inpakken en dan vroeg me bedje in, want morgen gaan we naar Cairns. De personal trainer van Jenna zit daar ook dus misschien gaan we daar ook nog mee afspreken om een nacht in de jungle door te brengen. Ook hebben we gisteren nog tips gekregen over activiteiten in Cairns, maar we hebben geen vaste plannen gemaakt dus jullie horen het vanzelf. Ik weet nog niet of ik mijn laptop meeneem dus foto's worden een beetje moeilijk om erop te zetten. Wel zal ik verhalen schrijven in Cairns!

Reacties

Reacties

Carla

Heel veel plezier in Cairns, lezen wel eerst de verhalen en later kijken we de foto's wel.

Joke

Spannend allemaal. Heel veel plezier. Ben heel benieuwd naar je duikcursus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!