freddyinaustralie.reismee.nl

Dag 21 - Gold Coast

Jaaaa, Jenna en ik zijn weer herenigd!

Zondagavond met het vliegtuig van Cairns terug naar Brisbane. Zit ik te wachten tot ik het vliegtuig in mocht wordt ik verrast door een personal trainer van Jenna, met wie ik ook een keertje gesport heb. Hij had dezelfde vlucht als ik heel toevallig.

In Brisbane werd ik opgehaald door Ian. Heb wel eerst op facebook even moeten opzoeken hoe Ian er precies uitziet voor ik met de verkeerde meega. Thuis aangekomen ben ik meteen in slaap gevallen, ik was echt helemaal kapot!

Volgende ochtend was Jenna vrij en heeft ze mij met Ian meegenomen naar Gold Coast. Dit is ongeveer een uurtje rijden vanaf Birsbane. Onderweg heb ik mijn eerste "pie" geprobeerd. Ik weet zelf nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden, maar ik zeg geen nee tegen een Australian experience.

In Gold coast zijn we eerst met z'n drieen putt putt gaan spelen, oftewel minigolf.

Hierna zijn we nog even langs Surfers Paradise gegaan en hebben we ergens bij het strand een biertje gedaan.

's Avonds was het tijd voor zelf gemaakte espressomartini's, pizza's, chips & dip en horrorfilms.